Kundestøtte

 

Vi er her for å hjelpe deg!

Har du et spørsmål, kan du finne svaret i våre FAQ lenger nede på siden.

Finner du ikke svaret, kontakt vårt support team på mail.

hei@droppin.no

Du kan også kontakte oss via Facebook: @droppindeals

FAQ

Hvordan fungerer bookingsystemet?

Droppin gir salonger tilgang til bookingsystemet. Salongene legger ut ledige timer som de ikke har fylt opp de neste tre dagene. Salongene legger ut timer og bestemmer hvilken rabatt de ønsker å legge timene ut til. Du som kunde bestiller timen, salongene får melding om at timen er bestilt. Kunden betaler i salongen.

Hvis du opplever unøyaktig tilgjengelighet oppført på en salong, ikke nøl med å gi oss beskjed. Vi vil ta kontakt med salongen for å  rette forholdene så raskt som mulig.

Hvilke salonger er med i Droppin?

Det er kvalitetssalonger som er med i Droppin. Vi er opptatt av at kundene skal føle seg trygg på at de får den beste behandlingen når de bestiller time gjennom oss. Det er salonger som tilbyr behandlinger innen hårpleie, hudpleie, fotpleie, massasje, vippeextension. spraytan, voksing mm. Alt som bidrar til ditt velvære!  Det kommer stadig flere salonger til, og vi utvider også med nye typer behandlinger.

 

Mine bestillinger

Får jeg bestillingsbekreftelse?

Ja, så klart. Den legger seg inn på din “Din profil” i appen. I tillegg sender vi deg en bekreftelse på e-post eller sms. Dette velger du, sms koster kr. 1,- og blir belastet deg som kunde.

Blir jeg minnet på min bestilling?

Ja, du får en sms fra Droppin. Bestiller du en eller to dager før behandlingen får du en sms varsling 2 timer før behandlingen starter. Bestiller du samme dag får du en sms varsling 1 time før.

Kan jeg avbestille?

Ja, det kan du. Er det mer enn 24 timer til du skal starte på behandlingen kan du avbestille kostnadsfritt. Du går inn på “Din profil” og her ser du dine bestillinger under “Timer” . Er det mer enn 24 timer igjen er det bare å trykke på “avbestill” knappen.

Er det mindre enn 24 timer igjen til behandlingen starter må du ta kontakt direkte med salongen for å endre timen. Da er deg salongens regler som gjelder. Disse vil du finne inne på hver salongs nettside.

Hvordan betaler jeg?

Du betaler direkte til salongen etter at behandlingen er gjennomført. Prisen du skal betale for behandlingen står i din bookingbekreftelse. Dette forutsetter at du har valgt riktig behandling, som f.eks oppgitt riktig hårlengde.

Hvem henvender jeg meg til hvis jeg er misfornøyd?

Gjelder det selve behendlingen tar du kontakt direkte med salongen. Transaksjonen er mellom salong og deg som kunde.

Gjelder det andre forhold tar du kontakt med Droppin på hei@droppin.no. Vi er alltid interessert i tilbakemeldinger, bare slik kan vi utvikle en bedre tjeneste.

 

Ønsker du å ha din salong med i Droppin

Med Droppin får du solgt de timene som du ikke får solgt i siste liten. Det betyr at kunden må være fleksibel for å få tak i en god deal, samtidig som salongen får solgt timen som ellers ville vært tom. Du som salong vil bli en del av en stor salg – og markedsføringskanal, dette vil være et viktig supplement for å nå nye kunder og optimalisere salget i salongen.

Ønsker du å jobbe i Droppin?

Droppin er et nytt og spennende gründerselskap. Vi ser alltid etter dyktige og  entusiatstiske mennesker. Hvis du synes dette høres interessant ut, send oss e-post til hei@droppin.no