1. Drikk vann!
    Visste du at vann er en av de beste skjønnhetskildene som finnes. Huden blir frisk og sunn og man får fuktighet i kroppen! Huden er kroppens største organ, og trenger masse fuktighet!
    Drikker man kaffe og andre koffeinholdige drikker, bør man drikke mer vann. 

2.Spis riktig mat!                                                           3. Bruk riktige produkter!                                           4.Øyekrem

Prøv å unngå mat som inneholder mye salt og sukker. Spis mat som inneholder gode næringsstoffer som kroppen trenger. Prøv å holde et sunt og variert kosthold.
Det meste som skjer med huden vår, kommer av hva vi spiser og drikker.

Book time med Droppin til hudpleier. Her får du god analyse av huden og blir anbefalt riktige produkter for din hudtype og hudtilstand

Rundt øynene har vi veldig tynn hud, og får ikke huden nok fuktighet og pleie, får man raskere linjer og rynker. Det er som regel her man ser aldringstegn først.

5.La huden pust!                                                            6. Solfaktor!                                                                   7. Fingrene av fatet!

Bruk makeup som lar huden puste! Mineral makeup er sminke som legger seg fint på huden, men som ikke gjør noe skade. Mineral makeup inneholder ikke konserveringsmidler som tørker ut huden, og passer til alle!

En av de mest vanlige typene for kreft er hudkreft. En god måte å forebygge og beskytte seg er ved å bruke solfaktor, hele året. Selv om vi ikke er i varme strøk, så er UV-strålene like farlige her. UV-stråling er en stor faktor for aldring og danning av fine linjer og rynker.

Hold fingrene av fatet! Prøv å unngå å ta seg i ansiktet med skitne hender. Skal man gjøre det bør man vaske hendene med såpe, vi bærer på mye bakterier.

8.Stress less!                                                                  9. Tren!                                                                            10. Søvn!

Stress påvirker huden, og kan føre til en irritert hud, og kviser og utbrudd.

Trening bedrer fastheten i huden, samt elastisiteten. Ikke bare gjør trening noe med humøret og overskuddet, men det fører også til økt blodsirkulasjon.

Det er om natten huden reparerer seg best. For lite søvn kan påvirke huden negativt. for best mulig søvn bør det være mørkt og helst litt kjølig på rommet.